Sunday, December 1, 2013

Millest mõtled?


Tahtsin kirjutada millestki John Fiskeli "Introduction to communication studies" seoses. Valikut oli laialt, sest tegemist oli ilmselt siiamaani ühe mu lemmiku lugemismaterjaliga, aga otsustasin lõpuks rääkida mürast.  Infomürast räägitakse kohutavalt palju ning sellest, et kogu uudistevoolu sisse kaob oluline justkui ära ka. Mulle aga meeldis üks hoopis teis tlaadi mõte. Kui enda mõtted on huvitavamad kui info, on ka see müra. Ma polnud sellele varem niimoodi mõelnudki, aga see on täiesti tõsi! Tihti olen püüdnud midagi lugeda või kuulata ja mõtted lähevad lihtsalt mujale. Justkui tahaks kuulata, oleks vaja kuulata, aga on palju muud mille mõelda.  Kui liiga suurt uudistevoolu annaks puhastada, telekapilti seadistada, siis mida teha selle müraga oma peas? Ilmselt peab sõnumi saaja oma tähelepanu harjutama ning saatja oma sõnumi piisavalt huvitavalt esitama. Igal juhul oli see huvitav ja uus mõttekäik, mida ma ei oodanud.

Loodetavasti oli minu sõnum piisavalt huvitav, et lugeja tähelepanu köita. Pean ausalt tunnistama, et mina tegin kirjutamise vahepeal ka muud ning kõrvalised asjaolud köitsid pisut mu tähelepanu.

Jätan teid kaunist advendiõhtut nautima ühe väga positiivse ja toreda uudisega. Tallinn on valitud üheks maailma ilusaimaks talvesihtkohaks. Ärme siis lumisest ilmast ja külmast meelt heida.


2 comments: