Thursday, December 12, 2013

Nägemist!

Ongi käes aeg kirjutada viimane postitus. Võimalik, et tulen siia blogisse kunagi ülikooli raames tagasi, kui mõnel teisel kursusel peaks seda vaja minema. Oma isikliku eluga ma oma lugejaid kostitama ei hakka.

Tagasi vaadates möödunud kursusele, pean tunnistama, et oli tore. Loengud olid huvitavad ja köitvad, kodused tööd samuti. Mulle isiklikult väga meeldib selline tööjaotus, et iga nädal peab natuke miskit kirjutama/lugema. Nii on igas mõttes lihtsam, kõike korraga meelde jätta on ilmselgelt väga raske. Ma leidsin ka, et ülesanded olid väga loomingulised ja üllatavad. Blogides ei ole nii väga sellist tunnet nagu teeksid midagi kohustuslikku. Praktilised tegevused olid ehk esiti pisut nõutuks trgevad, aga pole halb midagi uut proovida. Lugesin ka osade oma kaaslaste kirjutisi ja leidsin sealtki huvitavat materjali.  Üldiselt ma ei loe blogisid, aga selle loengu raames loodud blogid on kindlasti suures jaos väga sisukad ja annavad ajaveebi pidamisele hea nime.

Miinus poole pealt pean nentima seda, et kuigi teoreetiline lugemine oli huvitav, siis ka kohati raskesti kättesaadav. Tore, et õppejõud pakkus palju alternatiive, aga näiteks "The Contemporary Theory of the Public Sphere" pakkus küll parajat väljakutset, mitte ainult sisu, vaid ka leidmise poolest. Lõpuks õnnestus mul e-variant, 14 päevaks omandada. Ma ei kujuta ette kuidas keegi sellise ajapiiranguga terve teose läbi töötab. Kolm peatükki ehk küll. Lugemine ise valmistas kohati väljakutseid, kuid selles pole midagi halba. 

Rohkem ma eriti kriitikat ei leia. Loeng oli igati uudne ja teistsugune. Vahel oli raske moodle sõnumite voolus orienteeruda, aga sain ka sellega hakkama.

Sain kursuselt kindlasti näiteks vaatlusalast praktikat ja võimaluse vaadata teatud teemasid teise pilguga.  Samuti olen kindel, et kuulsin loengutel palju selliseid mõtteid, mis jäävad kummitama ning mille juurde hiljem tagasi tulla.

Seniks soovin kõigile ilusat lähenevat jõuluaega

Helina

No comments:

Post a Comment